Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bemondó ő

irni inni inri

(Most mondd meg.!)?

  • balkan brother: nagy szerencse (2015.01.07. 16:24) Fábry 250 - ébredés kavicságyon
  • NaJóNapot: Kedves B.B.!Nem mindenki olyan nagyvonalú ,mint Te,hogy mindegy 5-10-15-50Forintos szatyorba pakol... (2011.05.30. 07:50) Ezek hülyék: pénztáros
  • gaborsandor2: Itt Sándor! Gábor Sándor. Borzasztóan jó ez így, mert akkor tényleg baromi jó lehet az a Jekl, mer... (2011.03.08. 10:27) Zoli, baszki
  • balkan brother: @gaborsandor2: Nemtom, nekem se megy. Majd kicserélem, addig mondd el itt, mit szavaznál és mire, ... (2010.09.02. 12:20) A Raiffeisen azt izente (sms)
  • Kaga: Nem mindegy? A pillanatnyi élvezet számít, nem az, ki szeret. ha jól érzem magam egész életemben,... (2009.12.10. 12:33) Objektív szex

Savazás

PollPub.com VoteInternet nélkül jobb lenne
Igen
Igen



View Results

Poll powered by A padlásra inkább fel

Tegez

? (48) abszint (1) agybaj (22) akkor kezdett csak virradni (10) akkor nem megyek semmire (1) álom (2) amiért háromezret fizettem (1) ami valójában persze nyilván nincs (2) anál (1) apa (1) arc hívum (2) átbaszás (6) autó (8) az 5 forintos szatyorral (1) a dienesnek a lapta (1) a nem olvasóktól akik nem (3) a zongorát (1) babakocsi (1) balaton sound (1) bank (1) barát (4) barátok (4) baszperantó (1) beteg (1) bicikli (3) blogülalak (1) bolygó (27) bor (6) budapest (47) bulvár (2) cigi (1) család (6) csoda (1) ct (2) deprimált (6) devizahitel (1) de ettől eltekintek (3) dráma (4) duna (2) durva (1) egy fél kilós szeletelt magvas kenyér (1) elszomorító (13) emlék (4) érdekes (13) érdekes a történet lehet odabent de idekint is gondolni lehet mindegy nem sürgős (1) esterházyt meg kell menteni (1) ez az (2) fa (3) fáradt (8) felhő (2) félrebasz (3) féltékeny (1) felújít (7) fél kiló (1) fénykép (43) film (1) foci (2) fogyasztók (20) főzés (3) gazmuvek (2) gta (1) gyerek (1) hálidéj (1) hátha (1) ha a (1) hellókarácsony (6) hír (13) hivatal (1) hülye (3) hűtlen (1) icetea citromos másfél literes (1) ideg (1) index (1) írják a szöveget (2) írni inni inri (6) irodalmi hagyományőrzés (1) játék (10) (24) jótett (1) képregény (2) kiállítás (6) kibaszott tárgyak (1) kilincs (1) kiskapu (3) kocsma (1) kolléga (3) költözés (4) koncert (3) könyv (1) kosaramban van (1) közélet (6) kurva (1) lakás (16) lány (12) letöltendő internet (3) lift (1) macska (1) máv (1) megcsal (1) meg egy könnyen kenhető krémes (2) meg elolvasni (2) meg négy gösser (2) meg vákumcsomagolt szeletelt parasztszalámi két levéllel egy nyomós sajt maci (3) meg van két (1) mell (8) menta (1) mert ugyan az ötveneshez képest spóroltam negyvenötöt de a (1) mese (1) metró (7) mindegy (3) mindent köszönök! (4) modern (1) munka (11) nehézfejjel (8) nem (2) nem férnek bele (2) nyál (1) nyelv (1) nyihaha (5) nyomorult magyarok (16) orbit (1) para (2) pisil (3) pisztácia (1) politika (4) prága (1) praha (1) próza (3) pszichoszomatikus (2) rádió (2) régi (2) reklám (11) rendőrség (1) rohadék (2) roma (2) sajtvajkrém (1) semmi (10) sem tudják (1) shit damn tragedy (1) sms (1) sör (18) sötét (5) szabad (11) szag (3) szatyor (1) szépia (1) szerelem (2) szerencse (1) szex (11) színház (2) szuzuki (1) taxi (1) terápia (2) the end (1) tilt (1) törvény (1) tüzijáték (2) tv (3) üdülés (2) úgyhogy vagy otthagyom vagy a hónom alatt viszem haza akkor viszont az öt forintos szatyor is kidobás volt (1) undortextualitás (1) ünnep (6) urbi (1) vásárlás (1) vége (1) vers (3) verseny (2) vevoszolgalat (2) videó (3) vígkend (7) zene (1) Címkefelhő

Köll?

2007.08.26. 14:24 balkan brother

Megfoghatom a farkadat?

Nem mondom, hogy teljesen józan voltam tegnap éjjel. Tartottam hazafelé, mint egy gazda a disznókat, vállamra vetve nyálontáskában két stella, amikor is egy szépnek furmánnyal sem nevezhető, pulzáló orrcimpájú lány mellém lépett, és feltette a logikus kérdést: "Nem szexelünk egyet?" Végül is értettem, neki fasz kéne, és nyilván úgy képzelte, hogy nekem meg pina. Mármost neki van pinája, nekem meg faszom, mi a rossebért ne dugnánk össze? Így gondolkodhatott valószínűleg.
Éppen ezért szükségesnek tartottam tájékoztatni egy addig számára ismeretlen körülményről, minszerint menyasszonyom van. Ez az információ azonban nem zavarta össze. ("És?")
Közben felvette a haladási tempómat és símogatni, meg tapogatni próbált, de hárítottam könyökkel. Ekkor kérdezte meg, hogy félek-e tőle talán, de megnyugtattam, hogy nem, csak nincs kedvem vele dugni, és egyúttal megköszöntem, hogy rám gondolt. Komolyan, nagyon udvarias voltam. Nyilván a sörök miatt, amik már belül voltak.
De nem adta fel, bizonáyra nagyon tetszettem neki. Meg a barátnőjének is, aki közben pár lépésről követett. A lány egyre hatrozottabban nyomogatta a melleit a karomhoz, de ügyesen védtem magam. Ekkor hangzott el vélhetően sok makkot látott szájából a címben szereplő mondat.
Érdekes volt.
De nemet mondtam. És azóta sem bántam meg...


Fúj, bazmeg.

13 komment

Címkék: sör szex félrebasz


A bejegyzés trackback címe:

https://balkan.blog.hu/api/trackback/id/tr61149388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fuxosbömis (ex kacagányos) · http://fuxos.blog.hu 2007.08.27. 09:50:58

Egy szó mint száz: Nem hagytad, hogy kihasználják a fiatal, kívánatos testedet.......gratula....nem vagy könnyű férfi.

Almaspite 2007.08.27. 10:04:57

Na most akkor tisztázzuk az egyértelműség kedvéért! Az a két Brünhilda osztályú lány az kurva volt?

Tibivagyokmeg 2007.08.27. 10:29:32

Volt ilyen nekem is az üllöi uton, de utana meg az is mondta a neni, hogy hülyebuzi... :((

Kavics 2007.08.27. 10:48:19

A tárcád meg van?

BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2007.08.27. 11:08:38

Egyből rá is kérdeznék. De ha megvan, üres-e?

hiszipiszi 2007.08.27. 11:46:19

A szöveg értelmezése számomra:
Tegnap éjjel kissé spiccesen rádjött a kangörcs és bepróbálkoztál két csajnál. Sajnos jól elküldtek a francba. Ez számodra úgy jött le, hogy férfiszépségedet a két bige próbálta becserkészni és Te, kemény férfiként ellenálltál.

megfoghatod 2007.08.27. 13:18:32

ezek inkább zsebtolvajok voltak. A leleményesebbje még szobára is feljön, és összeszedi a dolgaidat. Egy ilyen kurvának álcázott tolvajt egyszer ki is dobtak a hatodikról. A NaNe azonnal felvette a prostik elleni erőszak azévi legszörnyőbb büntettei közé...

borzash · http://frozensteak.bandcamp.com 2007.08.27. 14:37:55

örülj, hogy megkérdezte. egyszer leereszkedtem az oldmansbe egy késődecemberi este, ott egy bölcsésznek látszó lány (viszont józan) nem kérdezte meg, hanem megfogta. nekem kellett megkérdeznem, hogy emmostammegmi. aszndja: tánc. erre hagytam ott. stílus bazmeg, az nincs.

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2007.08.27. 20:08:26

én viperával szoktam hárítani könyök helyett, valahogy úgy érzem, arra jobban odafigyelnek
látjátok, nincs szükség erőszakra, csak kis figyelmességre
;)

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2007.08.27. 23:51:13

évekkel ezelőtt egy kései órán a nagykörúton engem is leszólított egy kurva, ráadásul amíg a szájával beszélt, a kezével finoman megsimította a golyóimat; én megmaradtam a verbalitás talaján, temészetesen negatív voltam, két, már egyenként is kizáró ok miatt: eljegyzett státuszom illetve bronx fejszerkezete miatt

balkan brother 2007.08.28. 10:44:59

Nocsak. De sokan lettünk. Valaki belénk linkelt?
Na, de persze örülök, szervusztok.
És válaszolok:
Valószínű, hogy zsebi tolvajok voltak inkább, csak kapcsolt szolgáltatásként szoptak volna. Az is lehet, hogy csak marketing csel, és nincs is rajtuk lyuk. Jut eszembe kedves hiszipiszi, szerintem félreértettél valamit. Ha lemegyek a körútra kurvázni, abból nem egy ilyen bejegyzés születik. Remélem. Na, majd kipróbálom egyszer azt is.
És külön köszönet az aggódónak (vagy ők pályáznának még...?), megvan a tárcám, telefonom, kulcsom, órám. Szóval telis tele vagyok értéktárgyakkal.
Tegnap a csajom úgy búcsúzott, hogy nehogy magkúrjak valakit az utcán. Lehet, hogy neki nem kellett volna elmesélni?

borzash · http://frozensteak.bandcamp.com 2007.08.28. 13:23:31

nos igen, hogy kettecskén voltak, valóban arra vall, hogy markecolni akartak, nem elsősorban szexezni.

Onjaro Talajgyalu 2007.09.02. 11:27:05

Egyszer mentem a zulloi uton, estve 10 ora tajban. Tarzan meresz bator, uff. Jon szembe a nosteny (ranezesre volt vagy 45, de lehet csak 25 + harom aranyloves), aszondja: "Szija szivi, nem erdekel egy jo szeksz?" Nem tehettem rola, harsanyan felrohogtem. Szegeny, nem ertette. De azert lekopott.

Masik: osztrak kollegak erkeztek Becsbol, es mivel hallottak (meg napkozben lattak) hogy szepek a magyar lanyok, gondoltak elmennek vadaszni egyik este. Mi mondtuk, hogy ez nagyon rossz otlet, de birodalmi multtol hajtott buszkeseguk nem hagyta, hogy onkent magyar punci nelkul tavozzanak. Masnap reggel hivnak a rendorok, hogy talaltak ket osztrakot, teljesen kizsebelve, teljesen reszegen, es csak ezt a telefonszamot tudtak meg toluk... Minden eltunt, bankkartyak (amikrol azon melegeben egy kozeli benzinkutnal valaki le is emelte a leemelheto osszegeket), papirok, keszpenz, allesz. Kerdeztem, na es megerte? Volt ungarische votze? Hat, nem emlekeznek, mert kb. a masodik kocsma utan teljes a filmszakadas. Bologattam. Es remenykedtem, hogy nem volt. Tripper, kanko, szifilisz, Gunther mindent hazavisz.
süti beállítások módosítása