Legutóbb arról tájékoztatott a reklám, hogy nem lesz reklám.
Elgondokodtam.
Lehet, hogy
- Az HBO reklámját készítő szakemberek tudják, hogy a felhasználók nem szeretik a reklámot. Ezt tiszteletben tartják, sőt, erre apellálva szólítják meg. Egy reklámban. Direkt.
- Ugyanezek a szakemberek véletlenül nem vették észre, hogy ahova kiírják, hogy nem lesz reklám, az éppen egy reklámhordozó.
- Arra kell gondolni, hogy ez már csak ilyen.
Aztán ott van az is, amikor a rádióban bemondják, hogy nincs szöveg, csak zene. Tehát bemondják. Nem eléneklik, vagy elhallgatják, hanem megszövegezik, hogy nincs szöveg.
Direkt nem zavarjuk az Olvasót azzal, hogy írunk neki.
Csak a Semmi! Nincs post!
Józsi! Sok Boldog 60. Szülinapot!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.