Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bemondó ő

irni inni inri

(Most mondd meg.!)?

  • balkan brother: nagy szerencse (2015.01.07. 16:24) Fábry 250 - ébredés kavicságyon
  • NaJóNapot: Kedves B.B.!Nem mindenki olyan nagyvonalú ,mint Te,hogy mindegy 5-10-15-50Forintos szatyorba pakol... (2011.05.30. 07:50) Ezek hülyék: pénztáros
  • gaborsandor2: Itt Sándor! Gábor Sándor. Borzasztóan jó ez így, mert akkor tényleg baromi jó lehet az a Jekl, mer... (2011.03.08. 10:27) Zoli, baszki
  • balkan brother: @gaborsandor2: Nemtom, nekem se megy. Majd kicserélem, addig mondd el itt, mit szavaznál és mire, ... (2010.09.02. 12:20) A Raiffeisen azt izente (sms)
  • Kaga: Nem mindegy? A pillanatnyi élvezet számít, nem az, ki szeret. ha jól érzem magam egész életemben,... (2009.12.10. 12:33) Objektív szex

Savazás

PollPub.com VoteInternet nélkül jobb lenne
Igen
Igen



View Results

Poll powered by A padlásra inkább fel

Tegez

? (48) abszint (1) agybaj (22) akkor kezdett csak virradni (10) akkor nem megyek semmire (1) álom (2) amiért háromezret fizettem (1) ami valójában persze nyilván nincs (2) anál (1) apa (1) arc hívum (2) átbaszás (6) autó (8) az 5 forintos szatyorral (1) a dienesnek a lapta (1) a nem olvasóktól akik nem (3) a zongorát (1) babakocsi (1) balaton sound (1) bank (1) barát (4) barátok (4) baszperantó (1) beteg (1) bicikli (3) blogülalak (1) bolygó (27) bor (6) budapest (47) bulvár (2) cigi (1) család (6) csoda (1) ct (2) deprimált (6) devizahitel (1) de ettől eltekintek (3) dráma (4) duna (2) durva (1) egy fél kilós szeletelt magvas kenyér (1) elszomorító (13) emlék (4) érdekes (13) érdekes a történet lehet odabent de idekint is gondolni lehet mindegy nem sürgős (1) esterházyt meg kell menteni (1) ez az (2) fa (3) fáradt (8) felhő (2) félrebasz (3) féltékeny (1) felújít (7) fél kiló (1) fénykép (43) film (1) foci (2) fogyasztók (20) főzés (3) gazmuvek (2) gta (1) gyerek (1) hálidéj (1) hátha (1) ha a (1) hellókarácsony (6) hír (13) hivatal (1) hülye (3) hűtlen (1) icetea citromos másfél literes (1) ideg (1) index (1) írják a szöveget (2) írni inni inri (6) irodalmi hagyományőrzés (1) játék (10) (24) jótett (1) képregény (2) kiállítás (6) kibaszott tárgyak (1) kilincs (1) kiskapu (3) kocsma (1) kolléga (3) költözés (4) koncert (3) könyv (1) kosaramban van (1) közélet (6) kurva (1) lakás (16) lány (12) letöltendő internet (3) lift (1) macska (1) máv (1) megcsal (1) meg egy könnyen kenhető krémes (2) meg elolvasni (2) meg négy gösser (2) meg vákumcsomagolt szeletelt parasztszalámi két levéllel egy nyomós sajt maci (3) meg van két (1) mell (8) menta (1) mert ugyan az ötveneshez képest spóroltam negyvenötöt de a (1) mese (1) metró (7) mindegy (3) mindent köszönök! (4) modern (1) munka (11) nehézfejjel (8) nem (2) nem férnek bele (2) nyál (1) nyelv (1) nyihaha (5) nyomorult magyarok (16) orbit (1) para (2) pisil (3) pisztácia (1) politika (4) prága (1) praha (1) próza (3) pszichoszomatikus (2) rádió (2) régi (2) reklám (11) rendőrség (1) rohadék (2) roma (2) sajtvajkrém (1) semmi (10) sem tudják (1) shit damn tragedy (1) sms (1) sör (18) sötét (5) szabad (11) szag (3) szatyor (1) szépia (1) szerelem (2) szerencse (1) szex (11) színház (2) szuzuki (1) taxi (1) terápia (2) the end (1) tilt (1) törvény (1) tüzijáték (2) tv (3) üdülés (2) úgyhogy vagy otthagyom vagy a hónom alatt viszem haza akkor viszont az öt forintos szatyor is kidobás volt (1) undortextualitás (1) ünnep (6) urbi (1) vásárlás (1) vége (1) vers (3) verseny (2) vevoszolgalat (2) videó (3) vígkend (7) zene (1) Címkefelhő

Köll?

2008.11.12. 19:39 balkan brother

Mennyi egy szopás?

Megdöbbentő, mennyire egyszerű vagyok. Barátkozós estém volt tegnap, nem éppen a tyukokkal tértem lefeküdni, illetve majdnem. Szóval később este volt, hogy úgy mondjam, szokásos módon kifejezve: éjfél múlt. Hazafelé tartottam egyenesen, mint egy kilőtt nyúl.

És hát már megint. Rámkacsintott egy csúnyának nem látszó lány a buszmegállóból, ami mögött éppen elhaladtam. Nem szoktak rámkacsintani a lányok, szerintem van fölöttem egy szövegbuborék, hogy rám ne merj nézni, ha az utcán szembe jövök neked, mert istenúccse valami kellemetlent mondok. Többször megpróbáltam már hirtelen magam fölé kapni a tekintetem amúgy, de ez valószínű olyan fajta buborék, ami csak akkor látszik, ha nem nézem. Na mindegy, már itt furcsa kellett volna legyen, mármint a kacsintásnál, de inkább úgy mondanám, egyáltalán nem volt furcsa. Na jó, nem tagadom, pontosan tudtam, hogy miről van szó. Bérnő.

Visszakacsintottam, és titkon reméltem, hogy nem úszom meg ennyivel. Vagy ő. Tényleg nem volt csúnya.

Azonnal mellettem termett, és in medias rés "akarsz dugni?" -t szegezett nekem. Akartam, persze.

Elébem tolakodott a józan eszem (ekkor érhetett utol), és azt kérdezte a nőtől, hogy nem. Pontosabban ezt mondta, de lehetett érezni, hogy ő is elbizonytalanodott, ezért végül kérdésre sikerült. A kislány nem lepődött meg rajtunk, gondolom nagyobb marhát is vett már a szájába, a józanész meg persze korrigált: "mennyibe kerül?".

20. Komplett.

Ekkor kezdődött a mélyrepülésem. Vagyis mélyrepülésünk, ha már így felfedtem a skizofréniámat, minthogy a józenész ütött előbb mellé: "és ebből mennyit lehet alkudni?". Megdöbbentem, és azonnal félretoltam ezt az állítólagosan normális felnőtt életre képes darabomat az útból. De addigra a lány felelt, meggyőzően, ismét az évek meg a rutin sugárzott belőle. Rutinos, profi. És ez még csak a retorika, gondoltam, de nem volt sok időm tanakodni.
"Hát max 15."

A józanész mondta neki, hogy menjen szépen tovább, és jóéjszakát, ennyit egy dugásra nem költünk, de legalábbis nem itt és nem most. Meg egyébként is. Meg egyébként se. Ilyesmi. Addigra azonban már porban hevert a megközelíthetetlen imidzse, hiába próbálta menteni. A lány megtalálta vele is a hangot, és nem engedte el: "Mondjad gyorsan, mit akarsz. Mit szeretnél?"

Ekkor még a marhája megkérdezte tőle, hogy egyedül van-e, és hogy hol az apja, ne tagadjon, de a kislány nem jött zavarba, váltig állította, hogy bizony nincs fater, egyedül játszódik itt. Döbbent pislokásomból ismét erőre kapva kikandikáltam a saját vállam fölött, és gyorsan, amíg nem figyelek, megkérdeztem: "Mennyi egy szopás?"

Látni kellett volna a józaneszem arcát! Kishijján tökönrúgott.

8.

Kaptam egy közepes maflást tőlem, aztán határozottan be lettem lökdösve a lépcsőházba. A lánynak meg szépen megmondtuk, hogy sajnos nem.

De azért mind a ketten ábrándos tekintettel mosolyogtam a liftben.

 

Reggel a józen eszem ébresztett, hangosan verdeste a saját vállamat és elismerően ölelgetett, valamint lapogatta a hátam.

 

1 komment

Címkék: budapest szex lány kurva agybaj


A bejegyzés trackback címe:

https://balkan.blog.hu/api/trackback/id/tr15765853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mojotha 2008.11.17. 14:38:32

Hehe, ez élvezetes írás volt.
Egyszer váletlenül belecsúsztam egy kurvázásba. Pontosan két kurvába. Én csak egy üveg sört akartam venni, de ahogy odaültem a pulthoz máris megfogta a farkam egy csajszi jobbról. Aztán jött egy másik balról. Aztán szétnéztem: Az egyik boxba két fazon beszélget, az egyik ölében fel-le jár a lelógó asztaltrítő. Aztán a kijárat felé sandítottam. Ott egy rohadt nagy roma kidobó - vagy bedobó - állt karbatett kézzel és elég fenyegetően méregetett. Hűűűű, mondom, itt baszni kell. 20.000 volt a két csaj. Kipróbáltam. Nekem még mindig nem ér egy v. két dugás 20-at.
süti beállítások módosítása